PROČ NABÍDNOUT SUD SLADOVÉ WHISKY MUŽŮM OD TÝNA ? A O ČEM BY TO MĚLO BÝT ?

 První co se dere na jazyk je ... a PROČ VLASTNĚ NE ? Koneckonců je to dvěstě, třista, čtyřista prodaných lahví do České republiky v jedné dávce, zaplacených dopředu (případně hodně dopředu).. je to „deal", který mi definitivně získá nezanedbatelnou skupinu garantovaných příznivců, podporovatelů a zákazníků (a jejich přátel, případně ještě přátel jejich přátel), je to deal který mohu, jako producent (vývozce, dovozce, ambassador,...) pokud budu chtít, využít i marketingově.... (?? ... první celý sud na novém rozvíjejícím se teritoriu ... banda „core milovníků" mého brandu na jednom trhu .... ??)...
Možná to tak je, možná ne tak docela.
Za Vás a do Vás mluvit až zas tak nemůžeme. Známe slova o kapce v moři ... Ale jak řekli (plus minus) nejmenovaný americký astronaut z lunárního modelu milionům televizních diváků i jedna z nejmenovaných ikon whisky světa při rozhovoru s námi o případném sudu z palírny, z níž vypiplal uznávanou značku sladové whisky : „Z malých kroků...... vždyť víte."
V každém případě, za nás, Muže od Týna, uvedená slova o skupině garantovaných příznivců, podporovatelů a zákazníků můžeme potvrdit. Jinak bychom si Vás sud určitě nekoupili.

 

A O ČEM BY TO MĚLO BÝT ?

Jako Muži od Týna při výběru a nákupu sudu whisky nemáme zvláštní požadavky, preference, či limity. O našem výběru rozhoduje, řečeno ekonomickou parafrází, poměr mezi „mírou nadšení" a cenou. Obojí musí hrát.

Stali jsme se vlastníky jak již takřka „hotového" sud (který byl naplněn v době, kdy řada z nás ještě nebyla na světě) a pod naší "kuratelou" jen dozrál a jeho plnění dostalo naši značku, tak sudů, u kterých jsme byli od začátku, od jejich naplnění...... Obojí varianty jsou pro nás možné a schůdné, pravda, ta druhá, byť je (nebo bývá) spojena s dalekou širší škálou možných prožitků, se s postupujícím časem stává trochu odvislá od našich ročníků narození.

Ohledně míry nadšení, ta je společná i individuální, nicméně rozhodující je to, že jsme přesvědčeni (Ať už, dle varianty, přímo na základě ochutnávky vzorků u hotových sudů, ,nebo na základě zkušeností přímo se značkou) že nám příslušná sladová whisky bude chutnat a že se pod ní můžeme podepsat.... . Svou roli v našem nadšení (a nezanedbatelnou) samozřejmě hrají i další faktory - shrnuto do tří slov - THE BRAND, THE STORY, THE PEOPLE.
Když se v téhle TROJICI cítíme dobře (u BRANDU" a LIDÍ s danou whisky spojených to znamená, že nám září oči, u STORY to znamená, že uznale pokyvujeme hlavou.....), pak je cena zpravidla až v druhém plánu našeho rozhodování.....


TAKŽE CO MYSLÍTE ? ZKUSÍME TO SPOLU ?

KONTAKT NA 12 MEN OF TYN(E)

Rádi přijedeme, rádi se s Vámi setkáme kdekoliv u nebližší vhodné příležitosti.